Är du den som kan komma in och jobba några timmar per dag/eftermiddag eller en heldag då ordinarie medarbetare är sjuk här på förskolan? Vi söker nämligen timvikarier just nu.
Är du intresserad så kontakta Agneta på rektor@rosenumea.se
.
Är du den som kan komma in och jobba några timmar per dag/eftermiddag eller en heldag då ordinarie medarbetare är sjuk här på förskolan? Vi söker nämligen timvikarier just nu.
Är du intresserad så kontakta Agneta på rektor@rosenumea.se
.